مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:102020-09-21اجتماعي

راهداری؛ مجموع کارهای سخت و فراوانی که به چشممان هم نمی آید


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به اینکه شاید بیش از 300 ایراد و اشکال بتوان در راه ها پیدا کرد، افزود: - ایسنا/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به اینکه شاید بیش از 300 ایراد و اشکال بتوان در راه ها پیدا کرد، افزود: کار بسیار سختی است زیرا اگر آسفالت افتادگی داشته و شانه های راه مشکل داشته باشد، موجب غیرایمن شدن جاده می شود و کار راهداری اینگونه است اما هیچ وقت به چشم نمی آید.

احسان عراقی زاده در گفت و گو با ایسنا با تشریح اقدامات صورت گرفته در مجموعه راهداری استان کرمان اظهار کرد: همه کارهایی که در حوزه راه ها انجام می شود، توسط راهدارها صورت می گیرد که این اقدامات شامل رفع تصرف حریم جاده، اصلاح ترک آسفالت جاده، اصلاح تابلوها و خط کشی، نظافت راه ها و .

می شود.

وی با اشاره به اینکه شاید بیش از 300 ایراد و اشکال بتوان در راه ها پیدا کرد، افزود: کار بسیار سختی است زیرا اگر آسفالت افتادگی داشته و شانه های راه مشکل داشته باشد، موجب غیرایمن شدن جاده می شود و کار راهداری اینگونه است اما هیچ وقت به چشم نمی آید.

عراقی زاده با اشاره به اینکه راهداری شامل راهداری جاری، راهداری زمستانی و نوروزی می شود، تصریح کرد: راهدار همیشه در حال برنامه ریزی، تامین اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداری؛ مجموع کارهای سخت و فراوانی که به چشممان هم نمی آید

راهداری؛ مجموع کارهای سخت و فراوانی که به چشممان هم نمی آید