مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-21بين الملل

نیویورک تایمز: اکنون آمریکا منزوی شده، نه ایران


یک روزنامه آمریکایی با بیان اینکه زمانی واشنگتن در کنار کشورهای اروپایی و حتی روسیه و چین برای منزوی کردن ایران ایستاده بود، نوشت، اما اکنون ایالات متحده است که منزوی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه نیویورک تایمز در یادداشت سردبیری امروز (دوشنبه) خود به بررسی ادعای دولت ایالات متحده در بازگشت تحریم های سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران با توسل به مکانیسم موسوم به اسنپ بک پرداخت و تحلیل کرد که مخالفت کشورهای جهان حتی نزدیک ترین متحدان اروپایی واشنگتن با این امر نشان دهنده انزوای واشنگتن است.

در ابتدای این یادداشت ضمن اشاره به خروج دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا از توافق هسته ای ایران به سال 2018، آمده است: ترامپ این توافق را که با زحمت توسط دولت [باراک] اوباما و متحدان اروپایی آمریکا مذاکره شده بود، بدترین توافق تاریخ خواند.

مخالفت [واشنگتن با برجام] به قدری سرگیجه آور بود که دیگر کشورها را از این نگران کرد که آیا می توانند به ادامه داشتن تعهدات بین المللی آمریکا تا بعد از انتخابات [ریاست جمهوری] اعتماد داشته باشند .

نیویورک تایمز ادعای کنونی آمریکا را مبنی بر اینکه هنوز هم عضوی از برجام است، بی شرمانه و گستاخانه توصیف کرده و نوشت: دلیلش نیز این است که می خواهد از بندی در توافق برای اسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: اکنون آمریکا منزوی شده، نه ایران

نیویورک تایمز: اکنون آمریکا منزوی شده، نه ایران