مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-21اقتصادي

دبیرخانه پیگیری تفاهم نامه استانداری وستاد فرمان امام(ره)تشکیل شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دبیرخانه ویژه تفاهم نامه 600 میلیارد تومانی استانداری و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان تشکیل شد.

- زاهدان-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دبیرخانه ویژه تفاهم نامه 600 میلیارد تومانی استانداری و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در نشست تشکیل این دبیرخانه اظهار داشت: اواخر مرداد امسال رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به همراه تیمی از معاونان و کارشناسان این ستاد برای بررسی و شناسایی ظرفیت های این استان به زاهدان سفر کرد و در نهایت این سفر با امضا تفاهم نامه ای بین استانداری و این ستاد خاتمه یافت.

وی بیان کرد: بر اساس مفاد این تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) طی سه سال در بخش های مختلف سیستان و بلوچستان با بیش از 6 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نزدیک به 24 هزار طرح را افتتاح خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این میزان سرمایه گذاری برای بیش از 74 هزار نفر اشتغال به همراه دارد که با توجه به نقش و تأثیر این تفاهم نامه در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در استان با هدف پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه پیگیری تفاهم نامه استانداری وستاد فرمان امام(ره)تشکیل شد

دبیرخانه پیگیری تفاهم نامه استانداری وستاد فرمان امام(ره)تشکیل شد