مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-21بين الملل

اربعین 99 محمل جولان تشیع انگلیسی نشود


علی رغم تأکیدات مقامات کشورمان برای ممنوعیت حرکت به سمت مرزها و برگزار نشدن مراسم راهپیمایی اربعین به خاطر کرونا، برخی ها با هجوم به سمت مرزها و درگیری با مرزبانان صحنه های ناخوشایندی رقم زدند.

- همین رویداد باعث شد تا دغدغه مندان خواستار دقت نظر بیشتر مسئولان شوند تا شرایط پیش آمده محملی برای سوء استفاده تشیع انگلیسی نشود.

یعنی عده ای که بنا دارند در بزنگاه ها به صورت نورانی مکتب نجات بخش تشیع چنگ بیندازند با نیت سوء قبلی به سمت مرزها روانه شوند تا بعد از ممانعت نیروهای مرزی با آنها درگیر شده و برای امپراتوری رسانه ای غرب خوراک رسانه ای تهیه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رسالت نوشت: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی مثل هم هستند؛ هر دو دولبه یک قیچی هستند؛ سعی شان این است که مسلمان ها را به جان هم بیندازند.

(27 آذر 1395 - دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با مقام معظم رهبری) یک عده ای خیال می کنند اثبات تشیع به این است که انسان به بزرگان مورد اعتقاد اهل سنت و دیگران بنا کند مدام بدوبیراه گفتن؛ نه این خلاف سیره ائمه است.

(30 شهریور 1395 بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اقشار مختلف مردم به مناسبت عید غدیر) این که شما می بینید رادیوها یا تلویزیون هایی در دنیای اسلام به وجود می آید که کار آنها این است که به عنوان شیعه و به نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین 99 محمل جولان تشیع انگلیسی نشود

اربعین 99 محمل جولان تشیع انگلیسی نشود