مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-21سياسي

مستند «همسفران صبور» رونمایی می شود/تجلیل از 20هزار رزمنده گیلانی


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به رونمایی از مستند «همسفران صبور» ویژه همسران شهدا، گفت: 20 هزار رزمنده گیلانی تجلیل می شوند.

- رشت- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به رونمایی از مستند همسفران صبور ویژه همسران شهدا، گفت: 20 هزار رزمنده گیلانی تجلیل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسین مصطفی پور عصر یکشنبه در جلسه مشترک شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان، اظهار کرد: بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب باید در زمینه گسترش فرهنگ دفاع مقدس تلاش کرد.

وی با بیان اینکه ایشان دفاع مقدس را گنجینه ای تمام نشدنی می دانند، گفت: فرهنگ هشت سال دفاع مقدس می تواند به چراغ راه انقلاب اسلامی تبدیل شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای این هفته در استان، گفت: صبح دوشنبه همزمان با سراسر کشور از 20 هزار رزمنده یگان های نظامی و انتظامی استان گیلان تجلیل می شود.

وی به برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی دستاوردهای دفاع مقدس در دانشگاه امام خامنه ای نیروی دریایی سپاه پاسداران در زیباکنار را از دیگر برنامه های این هفته عنوان و تصریح کرد: افتتاح 138 واحد مسکن محرومین را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «همسفران صبور» رونمایی می شود/تجلیل از 20هزار رزمنده گیلانی

مستند «همسفران صبور» رونمایی می شود/تجلیل از 20هزار رزمنده گیلانی