مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-21بين الملل

ابوالفتح: اقدام آمریکا در بازگردانی تحریم ها ناشی از فشار داخلی به ترامپ است


ترامپ به خاطر فشار داخلی در آمریکا به طور یک جانبه مکانیزم ماشه را فعال کرد اما با همراهی نکردن جامعه جهانی از این اقدام عملا هیچ فشار مضاعفی به ایران را شاهد نخواهیم بود.

- یک کارشناس مسائل آمریکا گفت: ترامپ به خاطر فشار داخلی در آمریکا به طور یک جانبه مکانیزم ماشه را فعال کرد اما با همراهی نکردن جامعه جهانی از این اقدام عملا هیچ فشار مضاعفی به ایران را شاهد نخواهیم بود.

امیرعلی ابوالفتح در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدام یکجانبه آمریکا در فعال کردن مکانیزم ماشه که با مخالفت جامعه جهانی مواجه شده است و اقدامات بعدی این کشور علیه برجام اظهار کرد: متاسفانه ما با دولتی در آمریکا مواجه هستیم که چندان مبتنی بر موازین بین المللی که خودش آنها را تدوین کرده است پایبند نیست، اگر با دولتی قانونمند مواجه بودیم می توانستیم اقدامات آتی این کشور را تا حدودی پیش بینی کنیم اما با دولتی مواجه ایم که رفتار ترامپ و دولت او شگفتی ساز و غیر منتظره بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه تحریم اقتصادی فراتر از آن چیزی که تا کنون اتفاق افتاده است شاهد تغییر زیادی نخواهیم بود چرا که تحریم های یکجانبه آمریکا فراتر از قطعنامه های شورای امنیت علیه ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوالفتح: اقدام آمریکا در بازگردانی تحریم ها ناشی از فشار داخلی به ترامپ است

ابوالفتح: اقدام آمریکا در بازگردانی تحریم ها ناشی از فشار داخلی به ترامپ است