مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-21اجتماعي

روایت رتبه های برتر از کنکور کرونایی قرن


اگرچه در یکی از مناطق محروم اصفهان و مدرسه ای معمولی تحصیل کرده، اما با سخت کوشی بسیار و حمایت مادر معلم و پدری زحمت کش موفق به کسب رتبه 7 علوم انسانی در کنکور سراسری 99 شده است.

- ایسنا/اصفهان اگرچه در یکی از مناطق محروم اصفهان و مدرسه ای معمولی تحصیل کرده، اما با سخت کوشی بسیار و حمایت مادر معلم و پدری زحمت کش موفق به کسب رتبه 7 علوم انسانی در کنکور سراسری 99 شده است.

کنکور سراسری 99 با فراز و نشیب های فراوان و پس از چند بار تعویق به دلیل شیوع ویروس کرونا سرانجام در روزهای آخر مرداد ماه امسال برگزار شد و یک میلیون و 146 هزار داوطلب در بیش از 3300 حوزه امتحانی با هم به رقابت پرداختند.

از 84 هزار و 458 داوطلب کنکور سراسری 99 در استان اصفهان، امروز با اعلام سازمان سنجش نام 5 دانش آموز اصفهانی در میان رتبه برترهای تک رقمی کشور می درخشد.

جرقویه سفلی یکی از مناطق محروم اصفهان با جمعیتی حدود 16 هزار نفر است که امسال در پنجاه و هفتمین آزمون سراسری کشور، نام این بخش از اصفهان با درخشش یکی از دانش آموزان این منطقه در کنکور جلوه ای ویژه پیدا کرد، به همت دانش آموزی سخت کوش که مادری معلم و پدری کشاورز دارد.

یک دانش آموز از خمینی شهر، دو نفر از دبیرستان فرزانگان و یک نفر از شهید اژه ای اصفهان دیگر سهم های استان اصفهان از رتبه های تک رقمی کنکور کرونایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رتبه های برتر از کنکور کرونایی قرن

روایت رتبه های برتر از کنکور کرونایی قرن