مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 02:552020-09-20سياسي

رشادت های دوران دفاع مقدس سبب صیانت از انقلاب شده است


فرمانده سپاه کربلای مازندران در حاشیه نمایشگاه «ما قوی هستیم»،اعلام کرد: امروز به جرات می توان گفت که بعد از چهل سال همچنان همان رشادت ها و ایثارگری های دفاع مقدس در حوزه های مختلف سبب صیانت از انقلاب اسلامی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیاوش مسلمی در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ دستاورد های دفاع مقدس و مقاومت در پارک موزه دفاع مقدس استان، در جمع خبرنگاران با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به اینکه این نمایشگاه با شعار ماقوی هستیم از 30شهریور آغاز به کار کرده است، گفت: تا هفتم مهرماه این نمایشگاه برپا است.

وی با دعوت از مردم استان برای بازدید از این نمایشگاه افزود: نمایشگاه ما قوی هستیم با تلاش و زحمات همه ارگان ها و نهادها وطراحی بسیجیان عزیز برپا شده که نماد هشت سال دفاع مقدس و دستاورد های انقلاب اسلامی در حوزه علمی پژوهشی و نیز دفاعی و نظامی است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در ادامه هدف از  برگزاری نمایشگاه را  انتقال معارف دفاع مقدس و عبرت های هشت سال جنگ تحمیلی دانست و تاکید کرد: امروز به جرات می توان گفت که بعد از چهل سال همچنان همان رشادت ها  و ایثارگری های دفاع مقدس در حوزه های مختلف سبب صیانت از انقلاب اسلامی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشادت های دوران دفاع مقدس سبب صیانت از انقلاب شده است

رشادت های دوران دفاع مقدس سبب صیانت از انقلاب شده است