مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 02:452020-09-20سياسي

بسیج پاکدشت 500 برنامه ویژه دفاع مقدس برگزار می کند


فرمانده سپاه پاکدشت از اجرای 500 برنامه به مناسبت دفاع مقدس در حوزه های مقاومت بسیج خبر داد و گفت: از این تعداد 48 برنامه با اولویت شهرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، رضا امجدی فرمانده سپاه ثامن الحجج(ع) شهرستان پاکدشت عصر یکشنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از 500 برنامه در حوزه های مقاومت بسیج شهرستان اجرا خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس طی جلساتی برنامه هایی را پیش بینی کرده که در سطح حوزه های مقاومت بسیج 500 برنامه اجرا که از این تعداد 48 برنامه به صورت شهرستانی برگزار می شود.

فرمانده سپاه پاکدشت درباره اهم عناوین برنامه های شهرستانی بیان کرد: 5 یادواره شهدا با هدف یادآوری و تحلیل دفاع مقدس با حضور یادگاران آن دوران اجرا خواهد شد.

امجدی درهمین رابطه ادامه داد: کاروان نمادین مقاومت، گلباران مزار شهدا، تجلیل از رزمندگان شاخص دوران دفاع مقدس و حضور در مقابل منازل شهدا و اجرای برنامه های فرهنگی نیز اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به عبارت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، عنوان کرد: سرمشق و ااگو گرفتن، رویش ها و ریزش ها، استقامت و دشمن ستیزی و مواردی از این دست فلسفه ایام دفاع مقدس بوده که نباید کمرنگ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج پاکدشت 500 برنامه ویژه دفاع مقدس برگزار می کند

بسیج پاکدشت 500 برنامه ویژه دفاع مقدس برگزار می کند