مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 01:352020-09-20پزشكي

تشریح جزییات مدیریت مصرف خون بیمار در بیمارستان ها


مدیر پروژه عملی سازی علم «مدیریت خون بیمار» در مراکز درمانی، از تدوین استراتژی مدیریت خون بیمار برای یک دوره یک ساله خبر داد.

- مدیر پروژه عملی سازی علم مدیریت خون بیمار در مراکز درمانی، از تدوین استراتژی مدیریت خون بیمار برای یک دوره یک ساله خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیریت و ارزیابی کم خونی قبل و بعد از عمل جراحی، روش های استفاده از خون اتولوگ و بازگرداندن خون بیمار به بدن وی، استفاده از استراتژی و روش های بیهوشی و ثابت نگه داشتن درجه حرارت مرکزی بدن و تکنیک های صرفه جویی در تزریق خون حین جراحی از جمله موارد مربوط به مدیریت خون بیمار است که سبب کاهش مصرف خون حین عمل جراحی می شود.

آزیتا چگینی مدیر پروژه عملی سازی مدیریت مصرف خون بیمار، از تدوین استراتژی به همین منظور خبر داد و گفت: این دفتر با تهیه مفاد آموزشی و آموزش پزشکان مشاور طب انتقال خون در سال جاری این هدف را دنبال می کند.

وی به آموزش پزشکان و متخصصان اشاره کرد و افزود: پزشکان مشاور طب انتقال خون در بیمارستان ها و ادارات کل انتقال خون طی برنامه آموزشی در مؤسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون آموزش می بینند و پزشکان مشاور طب انتقال خون به صورت آزمایشی در چهار بیمارستان تهران و یک اداره کل انتقال خون مستقر شده به انجام وظایف محوله مشغول خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات مدیریت مصرف خون بیمار در بیمارستان ها

تشریح جزییات مدیریت مصرف خون بیمار در بیمارستان ها