مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 20:352020-09-20سياسي

دادگاه عمومی بخش بنارویه لارستان افتتاح شد


با حضور رییس کل دادگستری استان فارس، دادگاه عمومی بخش بنارویه لارستان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، در مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان فارس، فرماندار ویژه لارستان، معاونین قضایی دادگستری استان، روسای دادگستری و دادستان های شهرستان های لارستان و داراب، امام جمعه و قشرهای مختلف مردم، دادگاه عمومی بخش بنارویه لارستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم رییس دادگستری استان فارس با بیان اینکه یکی از کارهای خوبی که موجب ایجاد امید در جامعه شده است افتتاح دادگاه بنارویه است تا مردم نیاز به طی مسافت طولانی نداشته باشند و به راحتی در شهر خود به امور قضایی برسند، اظهار داشت: امیدواریم با توجه به فرهنگ بالای مردم بنارویه، پرونده زیادی در این بخش تشکیل نشود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با اشاره به اینکه در شورای تأمین استان فارس یکی از جاهایی که غصه تأمین امنیت آن را نداریم لارستان و تابعه آن است، افزود: در این منطقه هم مردم و هم مسئولین پای کار هستند و این اتفاق باعث شده منطقه دچار مشکل امنیتی خاصی نباشد و امنیت در آن پایدار باشد.

وی مردم خطه لارستان را بافرهنگ و پای کار خطاب کرد و یادآور شد: از نیروهای امنیتی هم بابت زحماتشان در برقراری امنیت تشکر ویژه ای داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه عمومی بخش بنارویه لارستان افتتاح شد

دادگاه عمومی بخش بنارویه لارستان افتتاح شد