مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 20:052020-09-20اقتصادي

جزییات اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در اردبیل


کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد محسوب می شود به طوری که قابلیت انجام این نوع کسب و کار در «منزل» سبب ایجاد مزایای بسیاری برای شاغلین آن ها می شود.

- ایسنا/اردبیل کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد محسوب می شود به طوری که قابلیت انجام این نوع کسب و کار در منزل سبب ایجاد مزایای بسیاری برای شاغلین آن ها می شود.

کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد محسوب می شود به طوری که قابلیت انجام این نوع کسب و کار در منزل سبب ایجاد مزایای بسیاری برای شاغلین آن ها می شود.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در دبیر خانه توسعه و حمایت از مشاغل خانگی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از آسیب شناسی طرح های قبلی و انجام مطالعات داخلی و خارجی در سال 1396 طرح تصویب شد.

به طوری که با شیوع بیماری کرونا و الزام به تعطیلی کسب و کارها موجب شد تا بحث ایجاد اشتغال، مشاغل خانگی مورد توجه قرار گیرد.

رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل در مراسم افتتاح دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی در استان اردبیل اظهار کرد: در سطح کشور جهاد دانشگاهی مسئولیت پیاده سازی و اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را به عنوان مجری و با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در اردبیل

جزییات اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در اردبیل