مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 19:502020-09-20اقتصادي

کمک 16 میلیارد ریالی خیرین به دانش آموزان نیازمند


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای طرح شور عاطفه ها تاکنون در استان، 16 میلیارد ریال کمک های مردمی در حمایت از دانش آموزان مورد حمایت جمع آوری شده است.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه این طرح از 22 شهریور ماه امسال آغاز و تا 11 مهر ماه ادامه دارد، اظهار کرد: به منظور کمک به خانواده های نیازمند زیرپوشش، طرح احسان و اطعام حسینی نیز تا پایان ماه صفر اجرا می شود.

وی افزود: از ابتدای طرح شور عاطفه ها  تاکنون در استان زنجان 16 میلیارد ریال کمک های مردمی در حمایت از دانش آموزان مورد حمایت جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته مردم خیر و نوع دوست استان 4 میلیارد تومان در جشن عاطفه ها کمک کرده اند، افزود: برنامه ریزی شده است امسال با توجه به شرایط کرونایی و نیاز دانش آموزان به وسایل آموزش غیر حضوری از قبیل تبلت و گوشی، این کمک ها افزایش یابد.

وی تصریح کرد: ما در تلاش هستیم برای تحقق عدالت آموزشی با کمک خیران، اجازه ندهیم دانش آموزی به دلیل نداشتن امکانات لازم برای آموزش مجازی از تحصیل باز بماند.

صفری عنوان کرد: این نهاد با بیش از 3  هزار و 210 دانش آموز و 256دانشجو مورد حمایت در نظر دارد، با مشارکت 111مرکز نیکوکاری اقدام به جمع آوری کمک های نیکوکاران و خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 16 میلیارد ریالی خیرین به دانش آموزان نیازمند

کمک 16 میلیارد ریالی خیرین به دانش آموزان نیازمند