مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 19:352020-09-20اقتصادي

مشکلی برای تامین سموم مورد نیاز زمین های کشاورزی نداریم


تا پایان آبان ماه برای تامین سموم مورد نیاز زمین های کشاورزی مشکل نداریم و تلاش می کنیم در آینده نیز کشاورزان با کمترین مشکل مواجه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس در نوزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به مشکلاتی که برای تولیدکننده مرغ در سطح استان و کشور وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به کاهش ذخایر نهاده های مورد نیاز مرغداری ها، قیمت مرغ در خرده فروشی ها کیلویی 17 هزار تومان با پنج درصد نوسان تعیین می شود.

وی تصریح کرد: تلاش ما تثبیت و کاهش قیمت هاست اما به دلیل فشارهای بین المللی و تحریم های ظالمانه افزایش قیمت در برخی از کالاها اجتناب ناپذیر است.

* گلستان تنها به به عنوان یکی از استان های شاخص در تولید گوشت مرغ نوسانات قیمت ندارد حق شناس افزود: نوسانات قیمت مرغ در تمام استان های کشور وجود دارد و تنها به گلستان به عنوان یکی از استان های شاخص در تولید گوشت مرغ مربوط نمی شود.

استاندار گلستان یادآور شد: بخش عمده ای از مصرف کود استان در زمینه کود اوره است که تلاش داریم تامین آن با مشکل مواجه نشود و در عین حال مقدمات تامین کود فسفات نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای تامین سموم مورد نیاز زمین های کشاورزی نداریم

مشکلی برای تامین سموم مورد نیاز زمین های کشاورزی نداریم