مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 19:352020-09-20سياسي

رشادت های ملت ایران اسلامی سرمشقی برای آزادی خواهان جهان


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در پیامی مشترک، رشادت ها و از خودگذشتگی های ملت ایران اسلامی را عامل اقتدار و عزت و سرمشقی برای بسیاری از ملت های آزادی خواه جهان دانستند.

- خبرگزاری فارس ـ اردبیلپیغام فتح؛ آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

 در این پیام آمده است؛ بسمِ رَبِّ الشُّهداء و الصّدیقین إِنَّ اللّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذینَ آمنوُا.

(حج-38)   امروز، تاریخ به درستی گواهی می دهد رشادت ها و از خود گذشتگی های آزاده مردان و شیرزنان ایران عزیز اسلامی که با توکل بر حضرت احدیت و پیروی راستین از نهضت سرخ حسینی(ع) بر تمام زیاده خواهی ها و یاوه گویی های ابرقدرت های جهان، خط بطلان کشیدند و در برابر دشمنانِ تا به دندان مسلح،  با پرچم لا اله الاالله و در کمال اقتدار، برقله های رفیع افتخار ایستادند برگ زرینی بر تاریخ معاصر کشورمان افزوده و سرمشقی برای بسیاری از ملت های آزادی خواه جهان شده است.

در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس ملت بزرگ ایران، این جانبان، ضمن شکرگزاری به پروردگار متعال که این ملت خداجو را همواره مورد عنایات و الطاف خویش قرار داده، آغاز هفته دفاع مقدس را به عموم مردم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشادت های ملت ایران اسلامی سرمشقی برای آزادی خواهان جهان

رشادت های ملت ایران اسلامی سرمشقی برای آزادی خواهان جهان