مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 19:352020-09-20سياسي

اولتیماتوم 2ماهه به دستگاه های اجرایی برای اجرای احکام قطعیت یافته


اجرای مصوبات شورا در راستای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی باید در زمان کمتری انجام شود تا بیش از این شاهد افزایش بازگشت زمین ها به اراضی ملی و منابع طبیعی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران شب گذشته در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران در حفظ اراضی و منابع طبیعی، اظهار کرد: استمرار جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال، هماهنگی و هم سویی دستگاه های مربوط را در مقابل متعدیان به حقوق بیت المال قوت می بخشد.

وی افزود: دستگاه قضایی از حقوق مردم دفاع می کند و این دفاع تا زمانی ادامه دارد که به بیت المال هیچگونه تعدی و تصرفی نشود، در واقع حفظ حقوق بیت المال از مهم ترین خط قرمزهای دستگاه قضایی محسوب می شود.

اکبری ضمن تاکید بر حفظ اراضی ملی گفت: این مهم در استان مازندران باید به صورت دقیق تر و جدی تر پیگیری و اعمال شود چرا که مازندران بدلیل داشتن آب و هوای مناسب و زمین های مرغوب وسیع میدان تاخت و تاز متعدیان به حقوق بیت المال است و افراد به انحاء مختلف نسبت به تغییر کاربری زمین های خود اقدام می کنند.

رییس شورای حفظ بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی تصریح کرد: در صورت ادامه دار شدن روند این تغییر کاربری ها و دست اندازی به حقوق بیت المال و اعمال تغییر کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم 2ماهه به دستگاه های اجرایی برای اجرای احکام قطعیت یافته

اولتیماتوم 2ماهه به دستگاه های اجرایی برای اجرای احکام قطعیت یافته