مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 19:352020-09-20سياسي

جذاب ترین خودروهای جهان با چراغ اصلی 4 تایی/ از سیلور شدو تا مانتا (+عکس)


یکی از الگوهای جذاب مدل 4 تایی است که از گذشته تا کنون در خودروهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته و همواره به نوعی غیر متعارف هم بوده! زیرا بیشتر چراغ های اصلی یک تکه هستند.

- جذاب ترین خودروهای جهان با چراغ اصلی 4 تایی/ از سیلور شدو تا مانتا (+عکس) یکی از الگوهای جذاب مدل 4 تایی است که از گذشته تا کنون در خودروهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته و همواره به نوعی غیر متعارف هم بوده! زیرا بیشتر چراغ های اصلی یک تکه هستند.

عصر ایران - چراغ اصلی جلو را می توان اثرگذارترین عنصر حاضر در طراحی دماغه دانست زیرا اولین بخشی است که با نگاه مخاطب ارتباط برقرار می کند و مهمترین نقش را قضاوت وی برعهده خواهد داشت.

از این رو طراحان خودرو زمان زیادی از پروژه های خود را صرف ارائه الگویی متفاوت، اختصاصی و خلاقانه برای چراغ اصلی جلو یک محصول خودرویی می کنند.

در این میان، یکی از الگوهای جذاب مدل 4 تایی است که از گذشته تا کنون در خودروهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته و همواره به نوعی غیر متعارف هم بوده! زیرا بیشتر چراغ های اصلی یک تکه هستند.

همین تفاوت دلیلی بر جذابیت 4 چشم های صنعت خودرو شده است.

در ادامه مطلب امروز 10 مورد از شاخص ترین چراغ های 4 تایی کارنامه صنعت بین المللی خودرو را نام می بریم: اکورا (هوندا) اینتگرا یکی از زیباترین طراحی های اسپرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذاب ترین خودروهای جهان با چراغ اصلی 4 تایی/ از سیلور شدو تا مانتا (+عکس)

جذاب ترین خودروهای جهان با چراغ اصلی 4 تایی/ از سیلور شدو تا مانتا (+عکس)