مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 19:252020-09-20اقتصادي

شهرک تخصصی گچ در سمنان احداث شد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: سمنان به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر گچ جهان، قابلیت های فراوانی دارد و در راستای این امر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان، حسن آل بویه در نشستی با جمعی از مسؤولان استانی، با اشاره به اقدامات در راستای تأسیس شهرک های تخصصی استان سمنان بیان کرد: با توجه به تراکم معادن فلزی در مناطق حدفاصل میاندشت تا عباس آباد در شهرستان میامی و شمال تا شمال غرب طرود شهرستان شاهرود، مکاتبات لازم برای احداث شهرک تخصصی فرآوری معدنی انجام شد.

آل بویه با بیان اینکه ایجاد شهرک تخصصی یک تکلیف ملی است، خاطرنشان کرد: با وجود ظرفیت های فراوان معدنی در استان سمنان، احداث شهرک تخصصی نقش مهمی در اشتغال زایی جوانان و ایجاد ارزش افزوده در استان خواهد داشت.

وی به ضرورت بررسی جوانب فنی و اقتصادی و توجیه پذیری شهرک تخصصی فرآوری معدنی تأکید و اضافه کرد: با توجه به احداث صنایع معدنی در این شهرک، نیاز آبی صنایع تبدیلی و .

در آن به منظور انجام اقدامات لازم برآورد و اعلام شود.

آل بویه تأکید کرد: سمنان به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر گچ جهان، قابلیت های فراوانی در ارائه گچ مرغوب به همراه محصولات فرآوری شده آن دارد و در راستای این مسأله، شهرک تخصصی گچ احد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک تخصصی گچ در سمنان احداث شد

شهرک تخصصی گچ در سمنان احداث شد