مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 19:202020-09-20اقتصادي

دستور رییس کل بانک مرکزی در واکنش به یک ویدئو در فضای مجازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی اعلام کرد: به دنبال انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر مراجعه یکی از صادرکنندگان به میز خدمت این بانک به منظور رفع تعهد ارزی سال 97 و مشکلات مطرح شده در این ویدیو، - دستور رسیدگی فوری برای رفع مشکلات مطرح شده در ویدئو منتشره از میز خدمت ارزی بانک مرکزی توسط رییس کل این بانک صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، بانک مرکزی اعلام کرد: به دنبال انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر مراجعه یکی از صادرکنندگان به میز خدمت این بانک به منظور رفع تعهد ارزی سال 97 و مشکلات مطرح شده در این ویدیو، رییس کل بانک مرکزی بلافاصله دستور بررسی و رفع مشکلات پیش آمده را صادر کرد.

بر این اساس معاون ارزی بانک مرکزی نشست فوری با مدیران و معاونان ادارات ارزی برگزار و بر لزوم تسریع و تسهیل پاسخگویی به مراجعان تاکید کرد.

پس از این دستورات از صبح امروز تعداد افراد پاسخگو و امکانات زیرساختی لازم برای ارائه خدمت به مراجعان در ساختمان مذکور افزایش یافت.

لازم به توضیح است که طی روزهای گذشته و براساس پیگیری های مراجع قضایی و نظارتی برای رفع تعهد ارزی سالهای 97 و 98، مراجعه تعداد زیادی از صادرکنندگان برای رفع تعهدات ارزی مربوطه باعث تجمع تعداد بیشتری ارباب رجوع در محل میز خدمت ارزی شده بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس کل بانک مرکزی در واکنش به یک ویدئو در فضای مجازی

دستور رییس کل بانک مرکزی در واکنش به یک ویدئو در فضای مجازی