مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 17:052020-09-20بين الملل

قطر: از هیچ تلاشی برای دستیابی ملت فلسطین به کلیه حقوق مشروع خود دریغ نمی کنیم


وزارت خارجه قطر بر موضع همیشگی این کشور در دفاع از آرمان فلسطین تاکید کرد و گفت که دوحه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد تا ملت فلسطین به کلیه حقوق مشروع خود دست یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت قطر روز یکشنبه بر پایبندی به موضع ثابت و قاطع خود در خصوص ضرورت تشکیل کشور مستقل فلسطینی و پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم ، وزارت خارجه قطر در بیانیه ای تاکید کرد: موضع قطر در قبال موضوع فلسطین ثابت است که همان پایان اشغالگری اسراییل و تشکیل کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس و اعطای حق بازگشت به همه آوارگان فلسطینی است که کلیه این اصول، مبتنی بر قوانین بین المللی و قطعنامه های شورای امنیت است.

وزارت خارجه قطر افزود: آنچه گفته شد یک راه حل ریشه ای و پایدار برای مناقشه ای است که بیش از 70 سال طول کشیده است.

دراین بیانیه آمده است: دولت قطر نسبت به برخی هجمه های رسانه ای گمراه کننده ابراز تاسف می کند که قصد مخدوش کردن چهره قطر و مواضع آن در قبال مسئله فلسطین و حقوق مشروع فلسطینیان در این مقطع تعیین کننده و سرنوشت ساز از تاریخ مناقشه اعراب و اسراییل را دارند.

در پایان این بیانیه تاکید شده است که دوحه از هیچ تلاشی برای کمک به برادران فلسطین و کاستن از درد و رنج آنها فروگذار نخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر: از هیچ تلاشی برای دستیابی ملت فلسطین به کلیه حقوق مشروع خود دریغ نمی کنیم

قطر: از هیچ تلاشی برای دستیابی ملت فلسطین به کلیه حقوق مشروع خود دریغ نمی کنیم