مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 16:052020-09-20دانش

اسداللهی: عده ای به هیچ وجه حاضر نمی شوند از سند 2030 بگذرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسداللهی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی در مراسم آغاز سالتحصیلی جدید که با حضور وزیر آموزش و پرورش در محل دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی برگزار شد، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: عده ای به هیچ وجه حاضر نمی شوند از سند 2030 بگذرند با این وجود ما دانشجویان رصد و حساسیت وزات آموزش و پرورش را نسبت به مسئله ی نفوذ سند 2030 خواستاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسداللهی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی در مراسم آغاز سالتحصیلی جدید که با حضور وزیر آموزش و پرورش در محل دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی برگزار شد، گفت: خیر مقدم عرض می کنم خدمت وزیر محترم آموزش و پرورش جناب آقای حاجی میرزایی که قبول دعوت کردید و به دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تشریف آوردید.

هم چنین سنت شکنی شما در اجازه حضور دادن به نماینده ی دانشجومعلمان که نشان از فرهیختگی و اهمیت دادن شما به همکاران جوانتان هست، قابل ستایش است.

ان شاءالله جلسات بیشتری رو در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی خدمت شما باشیم.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: جناب آقای وزیر برای جامعه ی فرهنگی جای تاسف بسیار دارد که مطالبات امسال مقام معظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسداللهی: عده ای به هیچ وجه حاضر نمی شوند از سند 2030 بگذرند

اسداللهی: عده ای به هیچ وجه حاضر نمی شوند از سند 2030 بگذرند