مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 13:452020-09-20ورزشي

برگزاری 1100 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس توسط سپاه شهدای آذربایجان غربی


جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت:یک هزار و 100 ویژه برنامه توسط سپاه شهدای آذربایجان غربی همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه سرهنگ تقی نجمی در نشست خبری اظهار داشت: یک هزار و 100 ویژه برنامه توسط سپاه شهدای آذربایجان غربی همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

وی به برنامه های این جشنواره اشاره کرد و افزود: طرح 4 میلیون صلوات جهت رهایی از ویروس منحوس کرونا ، پاسداشت شهدای سلامت در استان، برگزاری یادمان شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و .

از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است .

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به پروژه های قابل افتتاح سپاه در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پروژه های مددجویی در قالب  2 هزار مسکن مددجویی و پروژه محرومیت زدایی در استان افتتاح می شود.

نجمی ادامه داد: از این تعداد 500 پروژه مسکن مددجویی کمیته امداد ویک هزار و 500 پروژه محرومیت زدایی است که در مجموع150 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی تجهیز 2 بیمارستان صحرایی در تکاب و چالدران را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: رونمایی از 40 آلبوم شهید، جشنواره شعر سه زبانه با موضوع سردار سلیمانی و دفاع مقدس، فضاسازی شهری از دیگر پروژه های قابل افتتاح این هفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 1100 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس توسط سپاه شهدای آذربایجان غربی

برگزاری 1100 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس توسط سپاه شهدای آذربایجان غربی