مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-20سياسي

تجلیل از 8 هزار و 500 رزمنده در قائم شهر در هفته دفاع مقدس


امسال به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، از بیش از 100 هزار رزمنده، ایثارگر و جانباز در سطح استان و بیش از 8 هزار و 500 رزمنده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سرهنگ حسین علیزاده بعدازظهر امروز در نشست خبری ویژه هفته دفاع مقدس، بیان کرد: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با شعار محوری ما قوی هستیم، در شهرستان قائم شهر برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اولین روز از هفته دفاع مقدس، با عنوان اقتدار، ولایت مداری و همبستگی ملی را با دیدار با امام جمعه شهرستان آغاز خواهیم کرد، در این روز این افتخار را داریم که پیش از شروع فرمایشات رهبری، به صورت نمادین از 50 نفر از رزمندگان دفاع مقدس در حسینیه عاشقان تقدیر به عمل آوریم.

علیزاده تصریح کرد: امسال به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، از بیش از 100 هزار رزمنده، ایثارگر و جانباز در سطح استان و بیش از 8 هزار و 500 رزمنده، ایثارگر و جانباز، در سطح شهرستان با اهدا لوح تقدیر خواهد شد.

فرمانده بسیج ناحیه قائم شهر خاطرنشان کرد: از ابتدای هفته دفاع مقدس، تقویت گشت های رضویون که محله محور است را خواهیم داشت، که هر شب محلات مختلف روستایی و شهری را به صورت گسترده پوشش خواهند داد.

این مسؤول با اشاره به اینکه رژه خودرویی در سطح شهرستان نیز از برنامه های هفته دفاع مقدس به شمار می آید، گفت: اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 8 هزار و 500 رزمنده در قائم شهر در هفته دفاع مقدس

تجلیل از 8 هزار و 500 رزمنده در قائم شهر در هفته دفاع مقدس