مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:352020-09-20دانش

نمایش جدید ترامپ به نام «مکانیزم ماشه»


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین حکیم الهی؛ * آمریکا که روزگاری بزرگ عالم و جهان بود و قلدری می کرد برای خودش حالا در برابر ایران که سال هاست می خواهد به زانو درآوردمان، - آمریکا که روزگاری در جهان قلدری می کرد، حالا برای تطهیر و نگه داشتن آبروی از دست رفته خود، اقدام به برپایی نمایش مضحکانه به نام مکانیزم ماشه می کند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین حکیم الهی؛ * آمریکا که روزگاری بزرگ عالم و جهان بود و قلدری می کرد برای خودش حالا در برابر ایران که سال هاست می خواهد به زانو درآوردمان، به چنان وضع اسفناکی افتاده است که برای تطهیر و نگه داشتن کمی از آن آبروی از دست رفته اش اقدام به برپایی یک نمایش مضحکانه به نام مکانیسم ماشه می کند.

درباره مکانیسم ماشه از ماهیت آن تا اجرا شدن یا حتی اجرا نشدنش تماما شکست برای آمریکاست و این یک شعار نیست بلکه واقعیت مطلقی هست که تمام تحلیلگران مطرح بین المللی به این موضوع اشاره و تاکید دارند.

مکانیسم ماشه یک بند بود که متاسفانه تیم مذاکره کننده آمریکایی در دوران مذاکرات توانستند در برجام بگنجانند که در صورت هرگونه خطا و اشکال در اجرای تعهدات برجام از سوی ایران، تمامی تحریم های لغو شده شورای امنیت به دوران قبل از برجام برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش جدید ترامپ به نام «مکانیزم ماشه»

نمایش جدید ترامپ به نام «مکانیزم ماشه»