مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:302020-09-20سياسي

اجرای چهار طرح پلیس برای برخورد با بی حجابی


جانشین فرمانده ناجا با اشاره به دغدغه مردم درخصوص عفاف و حجاب، گفت: نیروی انتظامی در رابطه با عفاف و حجاب، چهار طرح را برنامه ریزی و اجرا می کند که در طرح ناظر یک با افرادی که در خودرو حجاب را رعایت نکرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، جانشین فرمانده ناجا از برنامه‌ریزی و اجرای 4 طرح ناظر و برخورد با بی‌حجابی در خودرو، پاساژ‌ها و فروشگاه‌های بزرگ و همچنین تفرجگاه ها، پیاده راه‌ها و فضای مجازی خبر داد.

سردار قاسم رضایی در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد با سید نصیر حسینی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفتگو کرد.

جانشین فرمانده ناجا ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: استان شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد بیش از 1880 شهید و 13 هزار جانباز فداکار تقدیم انقلاب اسلامی کرده، استانی که در دوران دفاع مقدس 200 هزار نفر جمعیت داشته و با این تعداد محدود این همه یگان به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام و یا از دیگر یگان‌ها پشتیبانی کرده که در این رابطه می‌توان به یگان همیشه پیروز تیپ 48 فتح در این دوران اشاره کرد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان سازمانی بزرگ وظیفه سنگینی بر عهده دارد و خودش را از مردم و در خدمت آن‌ها می‌داند و با روحیه انقلابی و منش ولایی خدمت می‌ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای چهار طرح پلیس برای برخورد با بی حجابی

اجرای چهار طرح پلیس برای برخورد با بی حجابی