مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:102020-09-20فناوري

با رپرتاژ آگهی های ایسنا در 4 ساعت به صفحه اول گوگل بیایید


یکی از کاربردهای انتشار رپرتاژ آگهی در سایت معتبری مثل ایسنا رسیدن به صفحه اول گوگل و نشستن بر صدر نتایج جستجوهای این موتور جستجوگر است.

- یکی از کاربردهای انتشار رپرتاژ آگهی در سایت معتبری مثل ایسنا رسیدن به صفحه اول گوگل و نشستن بر صدر نتایج جستجوهای این موتور جستجوگر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره بازرگانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در ادامه این مطلب ضمن معرفی کلیدی ترین راهکارهای رسیدن به صفحه اول گوگل از طریق انتشار رپرتاژ آگهی ، به یک نمونه موفق که همین امروز منتشر شده است، اشاره می شود.

راهکارهای کلیدی: * انتخاب سوژه روز که متناسب با نیاز مخاطبانِ سایت و جستجوهای کاربران گوگل است * نگارش یک رپرتاژ آگهی حرفه ای که هم اصول روزنامه نگاری را رعایت کرده باشد و هم اصول سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) * انتخاب تیتر هوشمندانه که هم جذاب باشد و هم استانداردهای سئو را رعایت کرده باشد * استفاده از عکس و ویدئوی مناسب داخل رپرتاژ آگهی * به اشتراک گذاشتن لینک رپرتاژ آگهی در شبکه های اجتماعی و خبرخوان های معتبر نمونه موفق سایت ایران تایمر با اقدامی هوشمندانه امروز که موعد سالانه عقب کشیدن ساعت رسمی کشور است، اقدام به انتشار یک رپرتاژ آگهی همراه با فیلم مرتبط در سایت ایسنا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با رپرتاژ آگهی های ایسنا در 4 ساعت به صفحه اول گوگل بیایید

با رپرتاژ آگهی های ایسنا در 4 ساعت به صفحه اول گوگل بیایید