مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:002020-09-20اقتصادي

حال و روز مردم و عمق راهبردی نظام


وقتی امنیت و حیثیت نظام مطرح است، قادرید مدیر یک کانال معلوم الحال را با پیچیده ترین روش ها از پاریس به کشور ثالث کشانده و دستگیر کنید و برای دستگیری دیگری جنگنده هوا کنید، - پایگاه خبری جماران : حجت الاسلام محمد مطهری در کانال تلگرامی خود نوشت: اگر برخی از مسئولان را نمی شناختم باور می کردم که این همه اهمال و انفعال که این روزها در مقابل حملات بی شمار و وحشیانه به مردم برای سرقت اموالشان در خیابان صورت می گیرد، بی تردید از روی عمد است و دستوری محرمانه برای عدم مقابله جدی صادر شده است؛ اقدام، فقط به اندازه خالی نبودن عریضه .

حال که چنین نیست، انسان مبهوت می ماند که چرا حاکمان همچنان در عالم خودشان هستند در حالی که قادرند در اندک زمانی به شدت از این آمار برای همیشه بکاهند.

اگر نمی توانند قیمت دلار را پایین بیاورند، چرا لااقل قمه هایی را که هر روز برای سرقت اموال مردم بلند می شود پایین نمی آورند؟ برای حل این معما جز این سه فرض به ذهن من نمی رسد: 1.

این عزیزان چون خودشان با محافظان تردد می کنند اساسا از حال مردم در خیابانها بی خبرند و چه بسا اخبار و کلیپهای گرفتار شدن کوچک و بزرگ در چنگال کفتاران حتی در روز روشن، به رؤیت مبارکشان نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و روز مردم و عمق راهبردی نظام

حال و روز مردم و عمق راهبردی نظام