مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-20بين الملل

روزنامه فلسطینی: تل آویو هیچ جدیتی در پرونده تبادل اسرا ندارد


یک روزنامه فلسطینی نوشت، با اینکه حماس از آمادگی خود برای نرمش بیشتر در پرونده توافق تبادل اسرا خبر داده، رژیم صهیونیستی جدیتی در این پرونده ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه فلسطینی القدس در ارتباط با تحرکات اخیر هیأت امنیتی مصری نوشت، رژیم صهیونیستی تا این لحظه هیچ جدیتی در پرونده تبادل اسرا از خود نشان نداده است.

این روزنامه به نقل از یک منبع فلسطینی مطلع در قاهره که آن را نزدیک به حماس خواند، نوشت، رژیم صهیونیستی مدعی شده در سطح سیاسی و امنیتی این رژیم بر سر توافق تبادل اسرا اختلاف وجود دارد.

در ادامه این گزارش آمده، هیأت امنیتی مصری به منظور حصول تغییری واقعی در این پرونده، سفر خود به تل ‎آویو و نوار غزه را پس از اعیاد یهودی از سر خواهد گرفت بویژه اینکه حماس از آمادگی خود برای نرمش بیشتر با هدف آزادی اسرای سالخورده، بیمار، زنان و اسرای دوباره بازداشت شده خبر داده است.

منبع مذکور افزود، نرمشی که حماس از خود نشان داده با طفره رفتن آشکار رژیم صهیونیستی روبرو شده و این رژیم تا کنون هیچ پاسخی به پیشنهادات ارائه شده نداده است.

بر اساس این گزارش، پیشنهادهای متعددی برای اجرایی شدن بر اساس جدول زمانی مشخص وجود دارد تا در نهایت به توافقی مانند توافق شالیت بیانجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه فلسطینی: تل آویو هیچ جدیتی در پرونده تبادل اسرا ندارد

روزنامه فلسطینی: تل آویو هیچ جدیتی در پرونده تبادل اسرا ندارد