مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:302020-09-20سياسي

مشارکت 65 میلیاردی سمنانی ها در طرح مودت


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: مردم مؤمن و ولایتمدار استان سمنان از ابتدای سال تاکنون حدود 65 میلیارد ریال تحت عناوین مختلف در قالب طرح مودت به بقاع متبرکه مساعدت کرده اند.

- ایسنا/سمنان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: مردم مؤمن و ولایتمدار استان سمنان از ابتدای سال تاکنون حدود 65 میلیارد ریال تحت عناوین مختلف در قالب طرح مودت به بقاع متبرکه مساعدت کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی در جلسه کمیته برنامه ریزی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: یکی از فرصت ها در بقاع متبرکه و امامزادگان علاقه، اعتقاد قلبی و مودّت آحاد مردم و شیفتگان به خاندان اهل بیت (ع) در اداره، تعمیر و آبادانی بقاع متبرکه امامزادگان (ع) بوده است.

وی افزود: افراد خیر در تمام ادوار درجهت عمران و آبادانی این اماکن مقدّس پیشگام بوده و خدمات زیادی را به امامزادگان ارائه داشته اند که این اقدامات در برخی از اماکن متبرکه به بهترین وجه صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: در برخی از مکان ها، هیچ گونه اقدامی در این راستا انجام نشده است و نذور ضریح و صندوق بقاع متبرکه تکافوی انجام کلیه امور عمرانی و فرهنگی این اماکن را نمی دهد و از طرفی به دلیل عدم وجود اعتبارات عمرانی دولتی عملاً امکان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 65 میلیاردی سمنانی ها در طرح مودت

مشارکت 65 میلیاردی سمنانی ها در طرح مودت