مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:152020-09-20اقتصادي

کم آبی سد فعالیت های معدنی در استان سمنان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از کمبود منابع آبی به عنوان مهمترین مشکل فعالیت های معدنی و فرآوری آن در این استان نام برد.

- ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از کمبود منابع آبی به عنوان مهمترین مشکل فعالیت های معدنی و فرآوری آن در این استان نام برد.

حسن آلبویه در نشست شورای دستگاه های هم خانواده که با حضور رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان، اتاق بازرگانی و شرکت شهرک های استان برگزار شد با اشاره به اقدامات در راستای تاسیس شهرک های تخصصی استان، اظهار کرد: با توجه به تراکم معادن فلزی در مناطق حد فاصل میاندشت تا عباس آباد در شهرستان میامی و شمال تا شمال غرب طرود شهرستان شاهرود، مکاتبات لازم برای احداث شهرک تخصصی فرآوری معدنی انجام شد.

وی با بیان اینکه ایجاد شهرک تخصصی یک تکلیف ملی است، خاطرنشان کرد: با وجود ظرفیت های فراوان معدنی در استان سمنان، احداث شهرک تخصصی نقش مهمی در اشتغالزایی جوانان و ایجاد ارزش افزوده در استان خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان به ضرورت بررسی جوانب فنی و اقتصادی و توجیه پذیری شهرک تخصصی فرآوری معدنی تاکید و اضافه کرد: باید با توجه به احداث صنایع معدنی در این شهرک، نیاز آبی صنایع تبدیلی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم آبی سد فعالیت های معدنی در استان سمنان

کم آبی سد فعالیت های معدنی در استان سمنان