مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:102020-09-20اجتماعي

باشگاه سفیران شهروندی در یزد آغاز به کار کرد


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد از آغاز فعالیت باشگاه سفیران شهروندی با هدف آموزش و ارتقاء سطح آگاهی شهروندان در شهر یزد خبر داد.

- عباس ملازینلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در عصر آموزش و آگاهی قرار داریم، اظهار داشت: لزوم بکارگیری ظرفیت فرهیختگان، هنرمندان، ورزشکاران، پزشکان، معلمان، قهرمانان و سایر اقشار تأثیرگذار در امور مختلف جامعه احساس می شود.

وی افزود: در این زمینه انتقال تجربه و آموزش در مسیر بالا بردن سطح فرهنگ شهروندی یک ضرورت است لذا این امر، نقش الگوسازی را در جامعه به ویژه در نسل کودک و نوجوان پر رنگ تر می کند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان فرهنگی، مدیریت و اصلاح چرخه پیام رسانی و الگوسازی برای مخاطبان در تمام زمینه ها از جمله فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است، تاکید کرد: این امر مستلزم استفاده از تجربه، انگیزه و همت نخبگان جامعه است که در قالب عنوان طرح باشگاه سفیران شهروندی اجرا می شود.

ملازینلی در تشریح اهداف این طرح گفت: الگوسازی در عرصه های مختلف شهری و معرفی به جامعه، رفع افسردگی در خانواده ها و افزایش امید اجتماعی، افزایش تعلق شهری در بین شهروندان، تقویت و توسعه رفتارهای مثبت و سازگارانه با سایر همشهریان، بستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه سفیران شهروندی در یزد آغاز به کار کرد

باشگاه سفیران شهروندی در یزد آغاز به کار کرد