مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-20اقتصادي

ترفند خرید عرضه اولین سهام در بورس


بازار بورس یکی از داغ ترین و البته پر سود ترین بازار سرمایه در سال 1399 تا به اینجا که این مطلب خدمت شما ارائه میشه می باشد که همین موضوع باعث شده روزانه هزاران علاقمند ورود به این بازار اقدام به دریافت کد معاملاتی و سپس خرید سهام نمایند که همین موضوع باعث .

- بازار بورس یکی از داغ ترین و البته پر سود ترین بازار سرمایه در سال 1399 تا به اینجا که این مطلب خدمت شما ارائه میشه می باشد که همین موضوع باعث شده روزانه هزاران علاقمند ورود به این بازار اقدام به دریافت کد معاملاتی و سپس خرید سهام نمایند که همین موضوع باعث افزایش چشم گیر صف های خرید در برخی نماد ها خصوصا عرضه اولیه گردیده است که باعث شده عملا خرید این گونه سهم ها به سختی انجام شه و فقط افراد کمی قادر به تهیه اون هستند در ادامه با ما همراه باشید تا شمارو با نحوه خرید سهام عرضه اولیه آشنا نماییم.

سهام عرضه اولیه چیست؟ قبل از هر چیزی باید بدونیم سهام عرضه اولیه چیست و چرا اکثر معامله گران در ابتدای عرضه به دنبال خرید این سهام هستند، عرضه اولیه به سهم یا نمادی گفته می ود که برای اولین بار در بورس عرضه می شود و تا قبل آن در سامانه معاملاتی بورس وجود نداشته و معمولا از زمان عرضه حداقل بین 50 تا 100 درصد سود خواهد داد که  معمولا صف های خرید سنگینی دارند و از آنجایی که حجم معاملات آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفند خرید عرضه اولین سهام در بورس

ترفند خرید عرضه اولین سهام در بورس