مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:302020-09-20فرهنگي

ما متخصصان قصه گویی هستیم


آرش دادگر در نشست نقد نمایشنامه «ادیسه» گفت: ما ایرانیان متخصصان قصه گویی هستیم چون هیچ وقت برای رسیدن به رویاهایمان تلاش نمی کنیم.

- آرش دادگر در نشست نقد نمایشنامه ادیسه گفت: ما ایرانیان متخصصان قصه گویی هستیم چون هیچ وقت برای رسیدن به رویاهایمان تلاش نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، نشست نقد و بررسی اودیسه نوشته هومر با ترجمه سعید نفیسی با حضور آرش دادگر، مدرس دانشگاه و کارگردان تئاتر و کارگردان نمایش اودیسه 2020، امین طباطبایی، مترجم و نویسنده نمایشنامه اودیسه 2020، عمار عاشوری، بازیگر، و آریو راغب کیانی، نویسنده و منتقد، شامگاه شنبه (29 شهریورماه)، در دومین شب از مجموعه برنامه شب های گلفام، در فروشگاه مرکزی انتشارات علمی و فرهنگی برگزار شد.

در این نشست درباره ادبیات یونان باستان در قرن هفتم و هشتم پیش از میلاد و هومر که در عین این که نابینا بود توانست دو اثر ماندگار به نام های ایلیاد و اودیسه را خلق کند صحبت شد.

سپس نمایش اودیسه 2020 به نویسندگی امین طباطبایی و کارگردانی آرش دادگر مورد بحث و گفت وگوی حاضران قرار گرفت.

امین طباطبایی درباره نگارش نمایشنامه براساس متن اودیسه هومر گفت: به من سفارش متنی براساس اودیسه هومر را دادند و این شروع کار ما با آرش دادگر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما متخصصان قصه گویی هستیم

ما متخصصان قصه گویی هستیم