مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-20سياسي

افتتاح 19 پروژه عمرانی طی هفته دفاع مقدس در زنجان


فرمانده سپاه استان زنجان، از افتتاح 19 پروژه عمرانی طی هفته دفاع مقدس در استان زنجان خبرداد و گفت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان از برنامه های مهم این هفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جهانبخش کرمی ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل سپاه استان، هفته دفاع مقدس را یکی از ماندگار ترین وقایع تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: دفاع مقدس برای همیشه در ذهن ها باقی خواهند ماند.

وی بسیج را نماد مردم سالاری دینی اعلام کرد و یاد آور شد: امام راحل با تشکیل نهاد مقدس بسیج، اقشار مختلف مردم را برای مشارکت در مدیریت کشور وارد صحنه کرد.

فرمانده سپاه استان زنجان، گفت: کسانی که در بسیج اسمی ندارند اما از انقلاب دفاع می کنند بسیجی هستند و در این میان سپاه و بسیج همیشه در خدمت نظام، ولی فقیه، انقلاب و مردم هستند.

کرمی با بیان اینکه بسیج و سپاه یک ملت هستند، تاکید کرد: یک هزار و 500 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امروز به برکت ولایت و خون شهدا و ایستادگی مردم، جمهوری اسلامی در اوج عزت و قدرت است، افزود: ولایت مداری ویژگی مهم رزمندگان اسلام بود.

فرمانده سپاه استان زنجان، به نقش جوانان در جبهه های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: از اقشار مختلف جوانان در این دوران خط شکن بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 19 پروژه عمرانی طی هفته دفاع مقدس در زنجان

افتتاح 19 پروژه عمرانی طی هفته دفاع مقدس در زنجان