مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-20بين الملل

اندیشکده آمریکایی: دبیرکل النجباء عراق خون خواه ژنرال سلیمانی است


اندیشکده آمریکایی CEP با ایجاد پروفایلی برای دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی النُجَباء، نوشت که وی آمریکا را دشمن شماره یک و روی دیگر سکه داعش می داند و خون خواه سردار شهید سلیمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اندیشکده معاند CEP با ایجاد پروفایلی برای اکرم الکعبی دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء، وی را خون خواه شهید سلیمانی و دشمن آشکار ایالات متحده معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز ارتباطات و امور رسانه ای نُجَباء در ایران، اندیشکده آمریکایی موسوم به پروژه ضد افراط گرایی (CEP) که در زمره اندیشکده های معاند و ضد محور مقاومت شناخته می شود؛ طی گزارشی به معرفی دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء پرداخت.

وب سایت CEP با ایجاد پروفایلی درباره اکرم الکعبی، وی را چنین معرفی کرد: دبیرکل جنبش نُجَباء از نزدیکترین چهره های عراقی به ایران و حزب الله ، حملات متعددی را علیه نظامیان آمریکایی سازمان دهی و هدایت کرد.

وی در زمینه تأمین مالی و تجهیز تسلیحاتی گروه های ضدآمریکایی در عراق نیز فعال بوده و به همین دلیل نامش در فهرست تحریم های ضدتروریسم واشنگتن قرار گرفته است.

این اندیشکده غربی با اشاره به تخصص حجت الاسلام والمسلمین اکرم الکعبی در حوزه دینی و مطالعات اسلامی، افزوده است: او و افرادش به دکترین ولایت فقیه باور داشته و به تبعیت از آیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده آمریکایی: دبیرکل النجباء عراق خون خواه ژنرال سلیمانی است

اندیشکده آمریکایی: دبیرکل النجباء عراق خون خواه ژنرال سلیمانی است