مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-20پزشكي

بیانیه مرکز بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت به مناسبت هفته دفاع مقدس


مرکز بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت آغاز چهلمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در متن این بیانیه که با عنوان ما قوی هستیم صادر شده، آمده است: هشت سال دفاع مقدس و ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

این رویداد عظیم با آثار و برکات بی شمار خود به منزله گنجینه ای ارزشمند و هویت ساز بایستی برای همیشه زنده و هدایت بخش نسل های این سرزمین قرار گیرد و بدون تردید دوران دفاع مقدس در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعدی بر جای خواهد گذاشت.

هفته دفاع مقدّس تداعی گر دل های نورانی، جان های گرامی و انسان های بزرگی همچون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است که با بذل خون پاک خود، نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری، استحکام و ثبات بخشیدند که باعث شده ایران اسلامی به کانون توجهات جهانی و کابوس قدرت های سلطه تبدیل شده و سدّی استوار در برابر سلطه گری و آسایش دشمنان در منطقه و جهان گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مرکز بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت به مناسبت هفته دفاع مقدس

بیانیه مرکز بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت به مناسبت هفته دفاع مقدس