مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-20اجتماعي

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس درمحل یادمان دفاع مقدس ساری


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مازندران با اشاره به افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس درمحل یادمان دفاع مقدس ساری، گفت: این نمایشگاه که با هدف به تصویر کشیدن گوشه ای از خدمات رزمندگان در دوران دفاع مقدس دایر و عموم مردم با رعایت پروتکل بهداشتی می .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در این هفته در محل پارک موزه دفاع مقدس مرکز مازندران، اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف به تصویر کشیدن گوشه ای از خدمات رزمندگان در دوران دفاع مقدس برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه با رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی افتتاح شد، عموم مردم می توانند با رعایت محدودیت ها تا هفتم مهر مصادف با آخرین روز هفته دفاع مقدس از این نمایشگاه بازدید کنند.

ملکی تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری سپاه کربلا و همه نهادهایی که در جنگ نقش داشتند، برپا شد و در این زمینه استقبال خوبی صورت گرفت، مسوولیت برپایی نمایشگاه با سپاه کربلا و مسؤولیت اطلاع رسانی با کمیته مجازی و صدا و سیمای مازندران بود.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مازندران خاطرنشان کرد: در مسابقه ای بین گروه های موزیک گروه سرود دانشکده دریایی امام (ره) در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس درمحل یادمان دفاع مقدس ساری

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس درمحل یادمان دفاع مقدس ساری