مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-20سياسي

تجاوز به حریم رودخانه تهدیدی برای امنیت مردم پایین دست رودخانه


مدیرعامل شرکت آب منطقەای کردستان گفت: باوجود علم به اینکه ساخت و ساز در حریم رودخانه ها، هزینه های جانی و مالی گزافی را به کشاورزان و متصرفان تحمیل می کند، - ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب منطقەای کردستان گفت: باوجود علم به اینکه ساخت و ساز در حریم رودخانه ها، هزینه های جانی و مالی گزافی را به کشاورزان و متصرفان تحمیل می کند، متاسفانه همچنان از سوی متصرفان شاهد اصرار بر توقف رفع تصرف هستیم.

کامران خرم در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نقش رودخانه ها بە عنوان شریان های حیاتی، در چرخه حیات زمین، اظهار کرد: نقش رودخانه ها در رونق جوامع بسیار بارز بوده و اهمیت آن غیر قابل انکار است.

وی عنوان کرد: امروزه با افزایش جمعیت و توسعه ساخت و سازها، متاسفانه با وجود استفاده های بی شمار از رودخانه، خواسته یا ناخواسته به حریم و بستر این شریان های حیاتی تجاوز شده و بصورت برداشت بی رویه از شن و ماسه بستر رودخانه، رواج مستحدثات غیرقانونی و احداث سازه های تقاطعی بدون رعایت اصول فنی، بیشتر خود را نشان داده است که این اقدامات پیامدهای ناگواری در پی خواهد داشت.

خرم تجاوز به حریم رودخانه را تهدید اساسی برای امنیت مردم پایین دست رودخانه ها دانست و گفت: هر گونه کشاورزی و احداث خانه باغ ها و ویلاهای غیر مجاز در بستر رودخانه ها علاوه بر ایجاد آسیب پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاوز به حریم رودخانه تهدیدی برای امنیت مردم پایین دست رودخانه

تجاوز به حریم رودخانه تهدیدی برای امنیت مردم پایین دست رودخانه