مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-20اقتصادي

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور 3600 نفر در قم


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان ‏های فنی ساختمان و معماران تجربی با حضور 3 هزار و 646 نفر در قم در روزهای پنجشنبه و جمعه 3 و 4 مهرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، امین مقومی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته های عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک همزمان با سراسر کشور در روزهای  پنجشنبه و جمعه 3 و 4 مهرماه در دانشگاه قم برگزار می شود.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون بیان کرد: در مجموع 3 هزار و 646 نفر در قم در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد 3هزار و 119 نفر مرد و 527 نفر زن هستند.

مقومی گفت: کارت ورود به آزمون از روز شنبه 29 شهریورماه بر روی سایت www.

in.

ir قابل دریافت است و ضروری است هر یک از داوطلبان ابتدا راهنمای شرکت در جلسه آزمون ها را مطالعه و سپس با وارد کردن مشخصات خود در سامانه، پرینت کارت شناسایی آزمون خود را تهیه کنند.

وی افزود: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می شود و این افراد می توانند فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور 3600 نفر در قم

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور 3600 نفر در قم