مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-20اقتصادي

تکیه به تولید داخل بهترین جایگزین دلارهای نفتی


دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران اتکا به تولید داخلی و حمایت از تولیدکنندگان را بهترین راهکار جبران کاهش درآمدهای نفتی دانست و گفت: - تولید داخلی زمانی به مصرف داخل می رسد و ایجاد درآمد می کند که در تهیه و عرضه و قیمتگذاری دچار مشکل نشویم.

هادی ابوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شرایطی که اقتصاد کشور دچار مشکل شده و درآمدهای نفتی کاهش می یابد باید به توان تولیدکنندگان داخلی تکیه کنیم.

مقام معظم رهبری با تدبیر ویژه ای که داشتند امسال را به نام جهش تولید نامگذاری کردند و تحقق این هدف موجب می شود تا تولید داخلی رونق بگیرد و تولیدکنندگان حمایت شوند.

وی ادامه داد: در شرایطی که از یکسو با کرونا و از سوی دیگر با فشارهای خارجی و تحریم مواجهیم بسیاری از نهادهای انقلابی مثل کمیته حضرت امام (ره) درصدد هستند تا اگر کسب و کارهای خرد و کوچک ولو با مبالغ ریالی اندک نظیر 50 میلون تومان قادر به راه اندازی است از ایجاد آن حمایت کنند تا اشتغالش از بین نرود.

بازنگری و اصلاح سیاست های اقتصادی دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با تاکید بر اینکه در شرایط ویژه اقتصادی نیازمند اتخاذ تصمیمات ویژه هستیم، اظهار کرد: یکی از ایراداتی که به اقتصاد وارد است تنها اتکا به دلارها و درآمدهای نفتی نیست بلکه سیاستگذاری اقتصادی است که بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه به تولید داخل بهترین جایگزین دلارهای نفتی

تکیه به تولید داخل بهترین جایگزین دلارهای نفتی