مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-20ورزشي

راهیابی بانوی دارتر خراسان جنوبی به تیم ملی دارت


رییس هیات انجمن های ورزشی خراسان جنوبی گفت: «زهرا رجبی» در نخستین دوره مسابقات دارت آنلاین ایران انتخابی تیم ملی خوش درخشید و به رقابت های جهانی راه پیدا کرد.

- علیرضا علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند اظهار داشت: بانوی طبسی خراسان جنوبی در نخستین دوره از مسابقات آنلاین دارت کشور انتخابی تیم ملی ایران خوش درخشید.

وی افزود: زهرا رجبی به همراه، مریم رجبی، شیما کیانوش، سمیرا سلیم، آتنا بیگمی، مریم عرفانیان و علیرضا محمدزاده در این ماراتن ملی سیبل رقابت ها را نشانه رفت.

رییس هیات انجمن های ورزشی خراسان جنوبی تصریح کرد: رجبی در گروه دوم نخستین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی مجازی دارت ایران با غلبه بر حریفان به عنوان نفر اول گروه به مرحله حذفی این مسابقات صعود کرد و در مرحله حذفی نیز با پیروزی بر سمیرا سلیم از خراسان جنوبی و خوزستان به به فینال رقابت ها رسید.

علیزاده یادآور شد: بانوی دارتر خوش نام طبس گلشنی خراسان جنوبی در فینال این مسابقات با پیروزی 3 بر 1 برابر مهشاد عوض زاده از سمنان به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافت و تیم ملی پوش شد تا در ماراتن آنلاین جهانی هنرنمایی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، زهرا رجبی پیش از این در مسابقات دارت آنلاین شیلی با گردن آویز طلا بر سکوی نخست رقابت ها ایستاد، و عناوین قهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی بانوی دارتر خراسان جنوبی به تیم ملی دارت

راهیابی بانوی دارتر خراسان جنوبی به تیم ملی دارت