مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-20سياسي

پاسخ مجلس به ادعای آمریکا در بازگشت تحریم ها علیه ایران؛ ما قوی هستیم


«ما قوی هستیم» این پاسخ نمایندگان مجلس به ادعای آمریکا در بازگشت به تحریم ها علیه ایران است، ادعایی که منتخبان ملت در واکنش به آن وعده جواب قاطع و انقلابی داده و بر لزوم اتکا به توانمندی های داخلی تاکید کردند.

- » این پاسخ نمایندگان مجلس به ادعای آمریکا در بازگشت به تحریم ها علیه ایران است، ادعایی که منتخبان ملت در واکنش به آن وعده جواب قاطع و انقلابی داده و بر لزوم اتکا به توانمندی های داخلی تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، اولین جلسه علنی پارلمان در هفته جاری مقارن با آغاز هفته دفاع مقدس و به نوعی تحت تاثیر ادعای اخیر آمریکا درباره فعال کردن مکانیسم ماشه و به دنبال آن بازگشت تحریم ها علیه ایران قرار داشت.

موضوعی که توسط وزیر خارجه آمریکا اعلام شد مبنی بر اینکه تمام تحریم های سازمان ملل علیه ایران احیا می شود.

مایک پمپئو مدعی شد که اگر سازمان ملل متحد نتواند تحریم‌ها را اجرا کند این موضوع «پیامدهایی» خواهد داشت و در واکنش دبیرکل سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت اعلام کرد اقدامی بر اساس ادعاهای آمریکا انجام نمی دهد.

روسیه و تروییکای اروپایی یعنی سه کشور نماینده اتحادیه اروپا فرانسه، آلمان و انگلیس نیز اعلام کردند که این اقدام آمریکا قانونی نیست؛ تمام تلاش های غیرقانونی آمریکا برای بازگرداندن تحریم ها علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مجلس به ادعای آمریکا در بازگشت تحریم ها علیه ایران؛ ما قوی هستیم

پاسخ مجلس به ادعای آمریکا در بازگشت تحریم ها علیه ایران؛ ما قوی هستیم