مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-20سياسي

نمایشگاه عکس «مهمات» در فرهنگسرای امام (ره) برگزار می شود


همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نمایشگاه عکس «مهمات» که مروری بر عکس های «محمد حسین حیدری» عکاس جنگ از 8 سال دفاع مقدس در جبهه ها دارد، - تهران- همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نمایشگاه عکس مهمات که مروری بر عکس های محمد حسین حیدری عکاس جنگ از 8 سال دفاع مقدس در جبهه ها دارد، از 31 شهریور تا 17 مهر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس نمایشگاه عکس مهمات که مروری بر عکس های محمد حسین حیدری عکاس جنگ از 8 سال دفاع مقدس در جبهه ها دارد، از 31 شهریور ماه تا 17 مهر همزمان با اربعین حسینی با همکاری انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس به صورت مجازی و فیزیکی در فرهنگسرای امام (ره) برپا می شود.

این نمایشگاه شامل 38 قطعه تصویر از رویدادهای دفاع مقدس از جمله عملیات های خیبر، بیت المقدس، عاشورا، بدر و والفجر 5 و نیز در شهرهای خرمشهر، کردستان، خوزستان و بصره ثبت شده است.

بر اساس این گزارش محمد حسین حیدری از سال 1358 عکاسی را به طور حرفه ای از حوزه اندیشه و هنر اسلامی آغاز کرد و از همان سال تاکنون به این حرفه اشتغال داشته و اداره کل امور تربیتی روزنامه کیهان، روزنامه جوان، خبرگزاری فارس و مدیر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بوده از مسئولیت های اجرایی وی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عکس «مهمات» در فرهنگسرای امام (ره) برگزار می شود

نمایشگاه عکس «مهمات» در فرهنگسرای امام (ره) برگزار می شود