مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:302020-09-20دانش

افزایش ظرفیت پذیرش دانشجومعلمان در دانشگاه رجایی به بیش از 10 هزار نفر


رییس دانشگاه شهیدرجایی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از10 هزار دانشجو معلم در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، گفت: پذیرش دانشجو در این دانشگاه در طول دولت تدبیر و امید 4، - رییس دانشگاه شهیدرجایی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از10 هزار دانشجو معلم در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، گفت: پذیرش دانشجو در این دانشگاه در طول دولت تدبیر و امید 4،5 برابر افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا عظمتی در نشست صمیمی با وزیر آموزش وپرورش که به مناسبت بازگشایی دانشگاه ها در سال تحصیلی1400-1399، در محل دانشگاه شهیدرجایی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تنها دانشگاه کشور در زمینه تربیت دانشجومعلمان در حوزه فنی و حرفه ای است و نقش بسزایی در تأمین و تربیت نیروهای متعهد و متخصص وزارت آموزش وپرورش را در تراز جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارد.

عظمتی افزود: این دانشگاه در حال حاضر 202 عضو هیئت علمی، 9 دانشکده و 10 هزار و 400 دانشجو و مهارت آموز دارد که 33 درصد از اعضای هیئت علمی دانشگاه، دارای مرتبه علمی دانشیار و استاد تمام هستند.

رییس دانشگاه شهیدرجایی با اشاره به ظرفیت پذیرش دانشجو معلمان در دانشگاه گفت: خوشبختانه در پنج سال اخیر با حمایت های وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت پذیرش دانشجومعلمان در دانشگاه رجایی به بیش از 10 هزار نفر

افزایش ظرفیت پذیرش دانشجومعلمان در دانشگاه رجایی به بیش از 10 هزار نفر