مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-20ورزشي

«با انگیزه» مطالعه کنیم


رتبه هشتم کنکور علوم ریاضی و فنی «انگیزه» و «تلاش» را رمز موفقیت در کنکور دانست و گفت: قطعا با تلاش و تمرین مداوم نتیجه دلخواه حاصل می شود، اما مهم این است که در طول مدت زمان مطالعه برای کنکور ناامید نشویم و با انگیزه به مطالعه بپردازیم.

- ایسنا/گیلان رتبه هشتم کنکور علوم ریاضی و فنی انگیزه و تلاش را رمز موفقیت در کنکور دانست و گفت: قطعا با تلاش و تمرین مداوم نتیجه دلخواه حاصل می شود، اما مهم این است که در طول مدت زمان مطالعه برای کنکور ناامید نشویم و با انگیزه به مطالعه بپردازیم.

مهراد میلانلو، رتبه هشتم کنکور علوم ریاضی و فنی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص موفقیتش در کنکور سراسری، اظهار کرد: از سال دهم به طوری جدی مطالعه برای کنکور را آغاز کردم، در سال یازدهم به دلیل شرکت در المپیاد وقفه ای در مطالعه ام ایجاد شد که مجدد در سال دوازدهم مطالعه جدی کنکور را دنبال کردم.

وی با بیان اینکه در کنار مطالعه، کلاس کنکور و آزمون های آزمایشی را هم دنبال می کردم، افزود: هیچ سهمیه ای نداشتم و دانش آموز سمپادی بودم؛ امسال هم اولین سالی بود که در کنکور شرکت می کردم.

میلانلو با اشاره به تاثیر تفریح در کنار مطالعه، گفت: برای حفظ روحیه و تقویت انگیزه بهتر است در کنار مطالعه تفریح هم داشته باشیم، من هم در مدت زمان مطالعه برای کنکور به طور هفتگی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«با انگیزه» مطالعه کنیم

«با انگیزه» مطالعه کنیم