مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-20سياسي

13 برنامه شاخص حوزه هنری کردستان در هفته دفاع مقدس برگزار می شود


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از برگزاری 13 برنامه شاخص همزمان با ایام هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، امین مرادی با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برنامه های شاخص حوزه هنری در این ایام را اعلام کرد.

وی با تجلیل از جانفشانی شهدا و ایثارگران هشت سال دوران دفاع مقدس، گفت: امسال در آستانه چهلمین سالگرد این حماسه تاریخی ملت ایران که برای اولین بار در تاریخ با تکیه بر مردم و هدایت ها و رهبری معمار کبیر انقلاب و دلاوری مردان و زنان این مرز و بوم که حماسه های بی بدیلی را خلق کردند بدون از دست دادن یک وجب از خاک کشور و با تسلیم شدن دشمن متجاوز و حامیانش و صدور قطع نامه های سازمان ملل به نفع ملت آزاده ایران اسلامی با پیروزی ایران به پایان رسید.

رییس حوزه هنری استان کردستان با اشاره به شرایط کرونایی در کشور، بیان کرد: اوج دشمنی های زورگویان جهانی بر علیه ملت ایران به جایی رسیده است که در این شرایط سخت جهانی با اعمال تحریم های ظالمانه با هدف به زانو در آوردن ملت ایران، حتی تهیه اقلام دارویی را که با جان انسان ها در ارتباط است و برخلاف منشورهای اعلامی سازمان ملل با مشکل مواجه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 برنامه شاخص حوزه هنری کردستان در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

13 برنامه شاخص حوزه هنری کردستان در هفته دفاع مقدس برگزار می شود