مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-20دانش

راه اندازی هفت رشته جدید در دانشگاه رازی


رییس دانشگاه رازی کرمانشاه همچنین از راه اندازی هفت رشته جدید در این دانشگاه برای سال تحصیلی پیش رو خبر داد و گفت: همچنین هیچ رشته ای را برای سال ورودی جدید حذف نکرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدابراهیم اعلمی آل آقا در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1400-1399 به تشریح برنامه های این دانشگاه برای شروع سال تحصیلی جدید پرداخت و اظهار داشت: شروع سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه رازی از 29 شهریور و دانشجویان جدید الورود هم از اواخر مهرماه خواهد بود.

وی در خصوص نحوه برگزاری کلاس ها هم گفت: با توجه به تداوم شیوع بیماری در استان در تمامی مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری بصورت مجازی برگزار می شود.

اعلمی آل آقا از آماده سازی خوابگاه های این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم خبرداد و گفت: باتوجه به اینکه کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی به شکل مجازی برگزاری می شود، برای همین خوابگاه ها خلوتتر شده و تراکم جمعیت درآنها به کمتر از نصف رسیده است.

وی افزود: تدابیر لازم جهت ضدعفونی کردن خوابگاه ها اندیشیده شده تا بصورت مستمر و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی انجام گیرد.

اعلمی آل آقا در رابطه با تعداد دانشجویان این دانشگاه اعلام کرد: دانشگاه رازی کرمانشاه هرساله حدود 2500 دانشجوی کارشناسی طبق اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی هفت رشته جدید در دانشگاه رازی

راه اندازی هفت رشته جدید در دانشگاه رازی