مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-20سياسي

کار، تلاش و صداقت رمز موفقیت مجلس یازدهم خواهد بود


نماینده مردم اشتهارد، فردیس و کرج گفت: رفع مشکلات مردم از جمله آن های مشکل معیشتی مردم در دستورکار مجلس یازدهم قرار گرفته است و سعی داریم به دور از شعار و با کار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا عباسی، نماینده مردم اشتهارد، فردیس و کرج در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با مردم شهرستان فردیس، که شامگاه شنبه در مسجد جامع المهدی (عج) برگزار شد، ضمن تشکر از حمایت مردم در ایام انتخابات، گفت: در زمان انتخابات با شرایط خاصی همچون ویروس می توان نتیجه گرفت اما حضور کمرنگ پای صندوق های رأی پیامی به مسؤولان کشور است که باید آن را به نوعی ریشه یابی کنیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مهمترین مسائلی که اقشار مختلف جامعه با آن سر و کله می زنند مشکل معیشتی است که لازم است مسؤولان در این رابطه به داد مردم برسند.

وی خطاب به برخی از مسؤولان کشور، بیان کرد: برخی زمانی که از مردم رأی می خواهند در مجامع مختلف حاضر می شوند و صحبت های آنچنانی می زنند اما وقت عمل که رسید خبری از آن ها نیست.

عباسی ادامه داد: این که مقام معظم رهبری گفته است مجلس امید کشور است و امروز انقلابی ترین مجلس را طی سال های اخیر داشته ایم وظیفه سنگینی را بر دوش ما می گذارد که امیدواریم بتوانیم در این راستا مثمر ثمر عمل کنیم، امیدواریم با اقدام مف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار، تلاش و صداقت رمز موفقیت مجلس یازدهم خواهد بود

کار، تلاش و صداقت رمز موفقیت مجلس یازدهم خواهد بود