مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-20دانش

سلامت روان دانشجویان دانشگاه های کشور پایش می شود


طرح پایش سلامت روان دانشجویان دانشگاه های کشور، توسط مرکز مشاوره دانشگاه تهران و با همکاری دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، با توجه به شیوع ویروس کووید-19 و اثرات منفی روانی، جسمانی و اجتماعی ناشی از آن، طرح پایش سلامت دانشجویان شاغل به تحصیل دانشگاه های کشور در همه مقاطع تحصیلی از 15 شهریور تا 15 آبان 1399 توسط مرکز مشاوره دانشگاه تهران و با همکاری دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

حمید پیروی، رییس مرکز مشاوره دانشگاه تهران، در رابطه با اجرای این طرح گفت: دانشگاه تهران، هم راستا با سیاست های یکپارچه ای که تمامی دانشگاه های تراز اول جهان طی می کنند، برنامه پایش سلامت روان را آغاز کرده است.

در این برنامه، دانشجویان با انجام آزمون های سلامت روان که برای آنها در نظر گرفته شده، به یک سطحی از شناخت نسبت به سلامت خود دست یافته و برای ارتقای شاخص های آن می توانند از خدمات یکپارچه مرکز مشاوره دانشگاه بهره بگیرند.

وی افزود: خدمات مرکز مشاوره به دانشجویان کمک می کند تا عملکرد دانشگاهی خود را افزایش داده و از فرصت های آموزشی خود بهترین بهره گیری را به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت روان دانشجویان دانشگاه های کشور پایش می شود

سلامت روان دانشجویان دانشگاه های کشور پایش می شود