مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-20دانش

فاز اول مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری کرمانشاه به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاز نخست مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری کرمانشاه احداث شده، - فاز نخست مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاز نخست مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری کرمانشاه احداث شده، با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، رییس جهاد دانشگاهی و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

همچنین مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه با وسعت شش هزار متر مربع در دو فاز در حال ساخت است.

قرار است این فاز از مجتمع محل استقرار سوله کارگاهی 20 شرکت دانش بنیان و واحد فناور در حوزه های زیستی و گیاهان دارویی، صنایع شمیایی، کشاورزی و غذایی و فناوری اطلاعات و ارتباطات شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس جهاد دانشگاهی همچنین از نمایشگاه توانمندی های محصولات فناورانه 50 شرکت دانش بنیان و واحد های فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه در حوزه های صنایع شیمیایی، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری کرمانشاه به بهره برداری رسید

فاز اول مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری کرمانشاه به بهره برداری رسید